daisie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 31 augusti 2012 19:05

 


Nu är det ju så att det tyvärr fortfarande regnar och är tråkväder. Så jag kände för att lägga upp en bild på värmande buketter jag har gjort:)


/Daisie

Av Emma - 31 augusti 2012 07:28

Idag så har vi skolfoto.. jag planerade att platta håret. Så drar jag upp rullgardinen och vad ser jag? regn.
Kanske skriver något roligare senare.
/ daisie

Av Emma - 30 augusti 2012 21:37

Nu äntligen känner man av att hösten närmar sig, för många kanske det inte är viktigt. Personligen så gillar jag när alla träd ändrar färg och att min födelsedag sakta närmar sig..

Men samtidigt så har inte sommaren kommit på riktigt än så jag känner mig lite förvirrad. Den andra dagen är aldrig som den förra, t.e.x idag så kunde jag inte gå utan jacka i morse. Men på eftermiddagen sken solen och det blev jättevarmt? Vad ska man ta på sig igentligen. Någon som håller med mig?


/Trött Daisie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards