daisie

Alla inlägg under april 2013

Av Emma - 19 april 2013 17:52

Våren är äntligen här, efter en lång vinter.  I förrigår så blev jag magsjuk.. tyvärr. Aldrig varit det i hela mitt liv. Idag mår jag mycket bättre och är piggare, just nu är ett av tågspåren i knivsta översvämmat, och fyrisån har svämmat över i uppsala. Varje år brukar man höra att t.e.x skåne har översvämmning eller något liknande. Väldigt sällan uppsala så det här var nytt. Här följer en bild på hur det ser ut.  

Av Emma - 1 april 2013 19:21

Börjat på en ny lärlingsplats då jag inte lärde mig tillräckligt på den förra. Mycket mer att göra på den nya. Nu är jag bosatt i Eskilstuna till fredag, då tåget avgår mot Uppsala igen. Bio i morgon med pojkvännen, oz the great and powerful. Hoppas den är bra. 

Ovido - Quiz & Flashcards