daisie

Alla inlägg under april 2014

Av Emma - 23 april 2014 18:43


Bestämde mig för att testa ett av isadoras nästan nya nagellack, sugar crush i pastell färger. Tycker inte alls att det är samma kvalité på de nya sugar crush lacken, samt samma "socker" känsla som de gamla har. Dvs att det känns som socker när man rör på naglarna. Färgerna på naglarna stämmer nästan inte helt överens heller med flaskorna. Hittade dock denna färg favorit i sortimentet: Sugar crush Cotton Candy 135.      

Av Emma - 23 april 2014 18:39




Här följer två bilder, min studentmössa från ABC gruppen och min student klänning från Vero moda:) 350 kr.  




 

Av Emma - 23 april 2014 18:00

Äntligen är jag nöjd med bloggens utseende, tydligen så var det problem med själva filen som bilden är sparad i, därför kunde jag inte uppdatera bloggen, då kan man ju tycka att det ska stå också? T.e.x att det här och det här kan du inte göra. Nu är det ca 7 veckor till studenten!! Räknar ner nu :)

Av Emma - 22 april 2014 09:06

Suck, har nu försökt att ändra bloggen ca 5 gånger, från det här gula. Det enda jag får upp är en vit ruta efteråt på webbläsaren, absolut ingenting mera. Det enda som har hänt är att min header har tagits bort av någon underlig anledning, har skickat iväg ett support mejl till bloggplatsen, inte fått ett svar. Någon annan som har haft eller har samma problem? Du får gärna kommentera isåfall:)

Av Emma - 9 april 2014 08:46

Nu kommer det ett så kallat väldigt försenat inlägg igen, har helt enkelt inte haft någon större lust att skriva något på bloggen. Ja tyvärr.. det är den hårda sanningen. Deal with it. Har börjat fundera på att ändra utséendet på min blogg. Vem vet, i slutet på veckan så kanske det dyker upp någonting nytt. Sitter just nu i Eskilstuna hos min pojkvän med en mega förkylning, detta är första helt feberfria dagen (än så länge). Och jag lyckades vara kvar här till söndag så att jag får vila upp mig och ta igen all min förlorade sömn. Tack mamma för hjälpen:)

Hela den här tiden från och med i fredags till nu så har jag blivit rejält ompysslad av min pojkvän, fått glass, krya på dig present i form av body butter med blåbär från the body shop. Han var också varit jättegullig och handlat åt mig. Om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig oerhört mycket!


Nu är det riktigt nära studenten, våran svenska lärare sa i torsdags att vi bara har 6 tillfällen kvar i skolan om man räknar bort all ledighet. ( 6 TILLFÄLLEN!!) Sen kommer vuxenlivet, ingen mer skola. Det ska bli kul men är dock lite skrämmande.. 

Ovido - Quiz & Flashcards