daisie

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma - 17 mars 2013 18:01

Idag var det plusgrader och soligt.. hoppet om att våren är runt hörnet fortsätter. Hoppas att mina fina vårbilder från förra året gör så att det går fortare:)

         

Av Emma - 13 mars 2013 13:33

Igår snöade det, vilket sänkte mitt hopp om att våren var påväg. Solen skiner än så länge idag, men det är ishalka precis överallt, om man står i en nerförsbacke så glider man neråt, allt på grund av snön som kom igår. Ska lägga upp bilder senare i veckan eller idag på mina nya blommor:)

Av Emma - 10 mars 2013 17:43

Lördagen började med sushi kväll... jag gav sushin en chans men det var inte så gott. Åt  korv med bröd i stället. Efteråt blev det att kolla på finalen i melodifestivalen, den är en av få saker som var bättre förr. Överdrivet långdraget är det nu. Hejade på mina två favorit låtar, och såklart var det en disco låt igen som vann... som varje

år. Idag var jag med mamma på plantaget och köpte en st paula och en pärlhyacinth.




Av Emma - 7 mars 2013 10:21

Nu är det nog många som undrar.. men skolkar inte hon? Nej det gör jag inte eftersom att jag är klar med det jag skulle göra. Och eftersom att man har en dator framför sig så kan man lika gärna passa på att uppdatera bloggen efter min långa frånvaro. Solen skiner utomhus och jag sitter i ett klassrum, väldigt roligt. Precis skrivit klart en recension om godis.

Av Emma - 6 mars 2013 12:38

 

Mars månad .. älskar att höra när det droppar från taken. Hoppas inte det kommer mera snö nu. Nu kommer det två bilder. En fin gerbera och en tulpanbukett på 35 tulpaner jag har gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards