daisie

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 22 september 2012 16:02

 


Har en ny favoritros på praktiken.. syns på bilden:) Jättevackra är dom.

Och inte är dom fulla av taggar heller som dom röda är när man ska snitta dom.

Av Emma - 14 september 2012 15:47

äntligen är det helg, tyvärr så har jag en ny matteläxa..

Av Emma - 12 september 2012 19:23

 

Dagen har gått ganska fort.. i morgon är det ingen rolig skoldag. 3 lektioner på förmiddagen och 3 på eftermiddagen.. jippie typ. Här kommer en gullig bild i mina klagomål, kalle:)

Av Emma - 8 september 2012 18:23

Härlig solig dag på Drottningholm med min kära päron, här kommer lite bilder ifrån dagen:)

         



Avslutad med en gullig svanunge med sin mor:)
  

Av Emma - 7 september 2012 22:24

 


Den soliga fredagen avslutades med en promenad förbi  Cirkus Wictoria och liggandes på en solbänk i fem minuter. Visst är mina skor härliga? Kvällen avslutades perfekt med att hårdrockarna vann i fångarna på fortet.

Av Emma - 4 september 2012 19:59


Hade ingenting att skriva idag så ja... ni får lyssna på denna härliga låt:)

Av Emma - 4 september 2012 11:59

När solen äntligen dyker upp, vart är man då? Jo i rummet förkyld.

Stör mig på att vissa människor inte vet hur man snyter sig/hostar och på så sätt smittar andra.

Man hostar i armvecket, och inte i handen för att sen ta på allt!


Av Emma - 2 september 2012 12:09

Storstädat köket frivilligt.. det är ännu roligare med musik och när man får belöning för det:)

Önskar solen kunde komma.. jag hann se den snabbt igår kväll. Tyvärr var det när den var på väg ner.

Det regnar iallafall inte, det är mest bara mulet.

Ovido - Quiz & Flashcards