daisie

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 30 december 2012 22:48

Jorden gick inte under den 21 som det sas. Trodde inte på det ändå.. I morgon är det nyår.

Av Emma - 22 december 2012 09:18

Här kommer en bild på våran riktiga gran från bauhaus:)

Av Emma - 12 december 2012 15:49

Äntligen har snön stannat, fast det kunde vara den här mängden som det är nu och inte komma ny snö som det eventuellt ska i morgon i helgen.. Det blir bara massor av förseningar och inställningar med bussarna och tågen. Iallafall här i Uppland.  Nu är det inte långt kvar tills jul lovet, det första jag ska göra är såklart att sova!!

Har än så länge inte fått någon IG varning i något ämne(när man inte har klarat av ett prov eller har massor av uppgifter att lämna in). Har snart överlevt tvåan i gymnasiet och är ganska stolt över mig själv för den bedriften, med tanke på mina gammla skolår. Här nere följer en bild på en citrongris som min kära mor har gjort och min fina amaryllis. Sorten kallas Zombie märkligt nog

 



    

Av Emma - 6 december 2012 11:20

När man nu är ledig för att skolan har stängt pga detta snöoväder, så får man inte någon sovmorgon. För att man inte ska "vända på dygnet". herregud! Jag blir glad om jag får sova till nio men halv åtta är väl att ta i.

Ovido - Quiz & Flashcards