daisie

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Emma - 11 juni 2013 18:41

Här kommer en sammanfattning på det jag har glömt bort att lägga upp samt det jag har planerat att lägga upp, i slutet av maj och i början av april så fick jag göra en lösbunden brudbukett för första gången. Här kommer en bild på den:



Sen var jag och fiskade i örsjön vid gottröra. Drog upp min första ädelfisk. En regnbåge på 1.7 Kg.

 

I fredags var jag på strömsholm och kollade runt på slottet, tyvärr kom jag inte in på tävlingarna. Var lite väl dyrt.. 160 Kr. Här kommer ännu en bild på själva slottet:

 

Slutligen så kommer en bild på hur klumpig jag var när jag glömde mitt solskydd, såhär blev resultatet.

 

I går var det min sista praktikdag i tvåan, precis innan jag gick så gav min handledare mig ett tio pack med rosor:) Här kommer en bild på min favorit.

 




Ovido - Quiz & Flashcards