daisie

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Emma - 25 augusti 2014 09:50

Nu när jag är tillbaka från underjorden.. nej men. Har bara haft massor i huvudet helt enkelt:)

Så har jag bestämt mig för att ändra utseende igen, nu tänker förmodligen många. Eller någon.

Varför ska hon göra det? Det har hon ju gjort så väldigt många gånger.

Svaret är helt enkelt att jag gillar att fräsha upp den då och då. 


Det enda problemet är att jag har en idétorka, så jag tänkte be er läsare om lite förslag!


Kommentera på fram tills onsdag den 27/8-14. Då väljer jag en slumpmässig kommentar och försöker arbeta ifrån den:) Tyvärr finns det inget pris att vinna, förutom då kanske känslan av att man hjälpt någon.

Och för att få så många som möjligt att kommentera, även dom som tvekar. Så kommer här nu en bild:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards