daisie

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Emma - 18 september 2014 21:08

I några veckor nu har jag tänkt och planerat att jag ska köpa ett eller två par rejäla skor att gå i och allmänt vara ute i ojämn natur med. Mina fejkade converse skor är jättesköna i all ära, men de är inte särskilt bekväma att gå i allt för länge. Så idag var jag med min nya KP (kontaktperson) och hittade två par skor från reebok på rea, från Team sportia samt intersport. Båda paren är jättesköna och ursnygga:) Att jag sen också sparade ca 700 kr är ett stort plus i kanten. Bild kommer så fort jag lyckas ta någorlunda bra bilder på de. Nu i helgen så kommer vi att åka bort, ut i skogen (nästan). Så mottagningen kommer vara sådär, ska dock försöka fixa en bild på ena paret då. Men det kan hända att det inte dyker upp någon bild/inlägg förs i början på nästa vecka. Så ha tålamod! 


Tänkta dock lägga upp en bild som jag hittade rent spontant, och som jag tyckte var allmänt rolig:)  


Hoppas att det här fick några av er att skratta till lite. 


Ha en trevlig helg!!!! 


/Daisie

Ovido - Quiz & Flashcards